کــآش ...

کــآش ...

 
کــآش روزهــآے زنــــــــدگــے اَم کــوتـآه بود . .

بــه تـِـــــعدآد نــَפֿـــــــهـآے یــک پـآکــَت ســیـــــگــآر . .

کــَـــــــــــــــــم اَســت ، مـے دآنــَم . .

اَمـآ بـآ عـِشـــــــق تـو בوב مــے شـُבَنـב وَ

بــَر بـآב مــے رَفـتـَنـב . . 
 

 



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت17:23---30 آبان 1394


خوشبختی نگاه خداست.دعا میکنم خداوند هرگز از تو چشم بر ندارد


سارا
ساعت2:14---1 تير 1393

خوشبختی نگاه خداست.دعا میکنم خداوند هرگز از تو چشم بر ندارد


shima
ساعت21:21---1 ارديبهشت 1393
آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم ، برای خودم خاطره تعریف می کنم و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !

ترلان
ساعت14:42---24 فروردين 1393
احــــــــــــــساسم را دار خواهم زد....

تقصیر این لعنتی بود...


که بی خود و بی جهت ...


به تو گـــــــفت


دوســـــــــتت دارم....


تقصیر این لعنتی بود....


که من حالا تنهایم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, ساعت 5:59 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |